2 weeks in France – Part Deux: Lyon

Screen Shot 2013-08-14 at 22.35.33

Grenoble’daki son partiden sabah 5’e dogru otele donuyoruz. Aynı gun sabah 8’de Lyon’a hareket edecek bir otobusumuz olması gercekten ironik.

Odaya girer girmez kıyafetlerle yarım yamalak uyunan 2 saatten sonra dus bile alamayarak aynı kıyafetlerle halen ickinin etkisinde son dakika otobuse yetisiyoruz.
Sonuc olarak Lyon yolculugu tabii ki agzımız bes karıs acık uyuyarak geciyor ve 1 saatcik daha uyumayı dilerken Lyon’a varıyoruz.
Workshop genis endustriyel alanlar hakkında olunca tabii Lyon’un Beylikduzu’su Lyon Confluence’da gozumuzu acıyoruz.
Lyon’da yasayan bir arkadasımla bulusma bahanesiyle alan gezisinden kaytarıyorum ve arkadasımla Lyon’dan ayrılık vaktine kadar ozlem gideriyoruz.
Anlamsız bir Lyon gezisinden sonra ertesi gun bu sefer kendi basımıza Lyon’a gitmeye karar veriyoruz ve trene atlayıp tekrar gidiyoruz. Bu sefer gruptan ayrı oldugumuz icin daha keyifli tabii hersey. Hızlı bir turistik tur yapıyoruz.
Iste klasik bir Avrupa sehri: Bir belediye, belediye meydanı, gorkemli fıskiyeler, birkac galeri, bahceler, unlu bir alisveris caddesi ve tabii ki bir h&m. Hepsini kısaca soyle bir ziyaret edip, aksam son kez tekrar Grenoble’a donuyoruz.
Gece kar baslıyor ve ertesi gun de Paris’e trenimiz var.
Sanırım asıl sıkıntı iste tam da bu asamada baslıyor.
Lyon fotograflarının devamı da pek tabii ki yakında.